tisdag 29 oktober 2013

Övning ger färdighet - Bokstaven Ö.

 
 Minns ni club fåtöljerna som jag lyckades göra om till en julgrupp. Fniss! Ja nu fick den ena av dem flytta ner i vardagsrummet. En bra övning!
 
Vi fick en gäst sent i går kväll och det känns alltid lite fånigt att sitta uppradade på soffan när man ska småprata lite i vardagsrummet. Man får ingen bra kontakt då tycker jag.  Mycket bättre att sitta mitt i mot varandra.
 
 
Idag är det bokstaven Ö i fotoutmaningen så eftersom jag övar på hur och vart jag ska ha fåtöljen så passar det bra idag. Jag tycker den passar ypperligt där i hörnet, inget juligt alls med den nu. Vill ni ser Ö bilder så kika in här eller här.
 





4 kommentarer:

  1. Snyggt! Kudden också! Men ser jag en kvist kaprifol i vasen? I så fall helt otroligt!

    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Åh, så himla mysigt!!!! =)
    Kram fina!

    SvaraRadera
  3. Jättefint! Att sitta mot varandra ger en go känsla i samtalen :) Kudden gillas också mycket :)
    Tusen tack för att du varit så påhittig och hängt med i fotoutmaningen!

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  4. Så tjusigt!

    Pia! Bloggen du tipsade mig om och som fick dig att tänka på mig är min favoritblogg och Carolin och jag skriver till varandra nästan varje dag :) Så himla magiskt!

    Hoppas att du har en fin kväll <3 Jennie

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!