tisdag 20 augusti 2013

Kvällsljus i sovkammaren!

Vi funderar på att sätta upp en tapet på fondväggen i sovrummet. Vi fick ju tre rullar över från vardagsrummet. Eftersom vi båda gillar den tapeten så varför inte?
 
Nu går fondväggen i en lila eller violett nyans som jag faktiskt gillar och är riktigt nöjd med. Kanske det är så att jag dominerar lite när det gäller val av färg och smak här hemma. Jag är inte den som är den, jag kan anpassa mig, jag kan kompromissa, jag kan en hel del...
 
Ska bara vänja mig vid tanken ett tag. Nåja om man inte gillar resultatet så är det bara att göra om, göra rätt. Det blir säkert bra och bara ljuset visar väg så går ingen på grund.
 




4 kommentarer:

  1. Den ser jättefin ut den lila färgen på väggen!
    Susanne

    SvaraRadera
  2. Jättefint...den lila färgen får mig att känna ett lugn och harmoni och jag känner nästan doften av lavendel... :)

    Ha de gott
    Kram Lollo♥

    SvaraRadera
  3. Vad vackert det ser ut! Men visst är det så att man måste kompromissa ibland... :) <3 Jennie

    SvaraRadera
  4. Oh, så fint, vilsamt och vackert! Så ska det nog vara i ett sovrum, jag har massor med färger, kanske därför jag inte somnar så lätt......
    Agneta kram

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!