onsdag 17 april 2013

Black & White!

 

Jo just det! Jag har ju vunnit. Jag vann ju smycken hos Dimma Design Här är dom jag valde. Tycker att de passar bra till min vita linne blus med svart brodyr. 

Här är det andra halsbandet, lika snyggt det med.
 
Sedan valde jag ett par örhängen, med likadana änglar som på det första halsbandet. Tyvärr så blev jag lite allergisk. Snälla Catrin lät mig byta till dessa fina armband i stället.
Sen tänkte jag visa vad jag möttes av i toadörren i morse på tal om svar och vitt....
Känsliga personer ska inte titta! Ni som törs kan scrolla ner nu!
---
---
---
---
---
---
---
---
 Ja, se tonåringar!
Ha en bra dag!




3 kommentarer:

  1. Läckra halsband, speciellt det med ängeln.
    Ha de gott. Kram, Cat

    SvaraRadera
  2. Ja se tonåringar ;-) Klart man måste upp kl 05 om man ska hinna fixa den make upen!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Oj! De kan nog skrämma slag på vem som helst :)
    Grattis till vinsten av de fina smyckena!
    Kram Maria

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!