måndag 4 mars 2013

Måndagstrött!

Oj, det blev en riktigt slitig helg på skidorna. Ja, för mig en dryg halvtimme i snål-blåst med alldeles för tunna vantar, för andra... flera timmar i Dala skogarna och en del kämpade ju till sig en guldmedalj. Bra kämpat för var och en av oss. Jag är helt slut och det beror naturligtvis inte på Vasaloppet eller femmilen. Nej, man kan vara trött ändå.  Till er som undrade över marmeladen så skär jag frukten med kniv i tunna skivor som jag sen delar i fyra bitar. Till dig som undrade var jag fått träfigurerna från, så har vi ärvt dom. Tror att de kommer från Lappland. 





1 kommentar:

  1. Vad duktig du har varit som har varit ute och åkt skidor! Tycker inte att det spelar någon roll om man åker någon kilometer eller 5 mil. Det är duktigt att göra något!
    Kram Therese

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!