tisdag 12 februari 2013

Sov Gott!



Att gå och lägga sig i ny tvättade och vädrade sängkläder är såååå skönt och man sover så gott tycker jag. Jag läste en gång i en tidning, det var redaktören på en inredningstidning som skrev att han bäddade rent varje lördag och njöt av det. Hoppsan, så ofta tänkte jag och kände mig en aningens smutsaktig. För jag byter inte riktigt så ofta. Kanske man borde göra det?
Kanske man borde skriva in i kalendern att det är dax för byte. Ja, så att man får in en skön rytm liksom.... en sängkammarblues.
Sov så gott!



5 kommentarer:

  1. Ljuvligt och fräscht!!!
    Att byta lakan är ett billigt och mysigt nöje.
    Känslan är oslagbar
    Sköna onsdag till dig
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  2. Myysfaktor nr ett!!
    Med nybäddat i sängen sover man gott:)
    Så fint du gjort.
    Hoppas din ondsdag blir toppen vännen <3
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  3. Mmmm nu blev jag trött, och sugen på att byta lakan!

    Ha en skön onsdag, för jag antar att du är ordentligt utvilad! :)


    Kram!

    SvaraRadera
  4. Ja, dum man är som inte byter oftare då det är så skönt att lägga sig i renbäddad väldoftande säng.
    Kram.

    SvaraRadera
  5. Där måste du sova riktigt bra Pia! Ser väldans mysigt ut!! Och det ser ut som vi har lika sänglinne:)))

    Stöööörsta kraaaaamen aka

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!