måndag 4 februari 2013

Måndagsinspiration


Garderoberna med spegeldörr är Ikeas PS, med påklistrade paneler från myovelays.com. Ljusstaken i fönstret är från holländska Pols potten.

Den här blandningen av gammalt och nytt i svart vitt och lite guldaktigt tema det gillar jag.

Begagnat skrivbord, stol Louis Ghost av Philippe Starck. Spegel av Jacques Adnet från Gubi. Vas och lampa Tine K. Billybokhyllor och handvävd matta i design av Anna Sörensson för Ikea.

Samma här en mix av gammalt och nytt,  plexiglas, svart & vitt med sköna inslag av det gamla och genuina. Jag suckar!

6 kommentarer:

  1. Milt och vackert!!

    Ja tänk så många stilar det finns....tänk om man kunde ha en stil för varje humör man har/vill ha ;)

    Ha det gott vännen
    Ann-Louisekram ♥

    SvaraRadera
  2. Kanoners vad snyggt
    Hoppas du får en bra start på veckan
    kram
    AC

    SvaraRadera
  3. Härlig inspiration!
    Vacker söndagsbild oxå, kram Suss

    SvaraRadera
  4. Ja, jättesnyggt!!!! Men plaststolen? Nej tack, inte hemma hos mig! ;)
    Kram /Maria
    P.S Du har så rätt om scarfen... den är SÅ jag ;) Spetsar och allt... kommer inte ifrån det ;)

    SvaraRadera
  5. Ja, det här var väldigt fint! Jag är mycket förtjust i den här typen av blandad inredning :)

    Kramar

    SvaraRadera
  6. Tack! köpte en ny blank tevebänk och ett bord i samma...och ångrar mej! Jag skulle ju ha gammalt och cowboy stil i vardagsrummet och kändes så fel. Kanske kan man blanda ändå!

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!