söndag 23 september 2012

SÖNDAGSBILDEN



På en hylla i köket står dessa burkar i porslin. De har stått länge där och kanske det är tid för lite förnyelse i köket. Fast hur och vad jag ska hitta på det vet jag inte. Måste tänka ett tag innan jag bestämmer mig. 

Fast de här gamla fina burkarna ska väl få synas. Det vore väl synd att ställa dem i ett skåp. Kanske jag kan ha dem i ett av vitrinskåpen.

När jag ska göra om så måste det finnas en bild, en inre bild på hur det ska se ut. Jag har ingen sådan ännu så ... Dessa får bli söndagsbilden på Fabriken idag. Där kan man se flera andra söndagsbilder och få lite inspiration.


4 kommentarer:

  1. Klart att dessa ska få finnas med! Ha en fin söndag! Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Jättefina burkar ;)
    Ha en bra dag
    kram susanne

    SvaraRadera
  3. Nej, inte ska så fina burkar gömmas i ett skåp!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Håller med, fina burkar ska få synas. Möjligen i ett vitrinskpå, då... Fast de gör sig bra på din hylla!
    Kram

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!