torsdag 2 augusti 2012

Ett loppisfynd och en kall öl.

En liten dagsutflykt idag till Sveriges närmaste stad. På vägen dit så stannade vi för att kolla in en och annan loppis, självklart. Där gjorde jag två fina fynd och det ena var dessa häftiga sommarskor,
helt i min stil.

Jag har aldrig förr köpt begagnade skor men desa såg så oanvända ut och enligt hon som sålde dem så var de lite använda, nästan inte alls.
De åkte på direkt och fick sitta på resten av dagen. Jag promenerade en hel timme i Enköpings underbara parker. Lite dumt kanske med tanke på de små skoskaven jag nu ligger inne med. Jag slog mig slutligen ner vid hamnen och drack en iskall öl. Ghaaa.. vad gott det var. Underbart vackert där i Enköping.
I morgon ska jag visa er det andra fyndet.
Kramar!


4 kommentarer:

  1. de var jättefina, bra fynd där! Så fint där i Enköping! en kall öl lät inte fel det heller:) kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Där gjorde du ett fynd! Ser sköna ut också!
    Ja du Pia, lovar att öva hemma...men inte i kväll! Vi har så ont i magen efter att vi skrattat så mycket i dag. Du skulle sett oss, de var en syn för "gudarna". Min man är en riktig "friskus" trots 65 år, springer ca 5-6 mil/vecka. Har så gjort i 40 år. Men lederna....blir stela trots att vi försöker hålla i gång.
    Ha det nu så bra och var rädd om Dig.
    Vink vink och kram från mig.

    SvaraRadera
  3. Hamncafét känner jag igen! Bor nämligen i Sveriges närmaste stad. :)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Så fint det ser ut! Snygga skor oxå! Jag drog oxå på mig skotskan igår, då jag var på Ikea m.m i ganska nya skor.... Dumt, men så kan det gå när man vill vara fin ;)
    Kram!

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!