fredag 8 juni 2012

Schack-Matt !


Känner mig totalt utslagen och vill bara vara ledig länge nu.  Det är i alla fall fredag och två lediga dagar har jag att se fram emot. Ska försöka vila och ta det lugnt den här helgen. 
Bara ligga still och sova länge på morgonen.

Låsa dörren till städskåpet och kasta bort nyckeln...

När vi flyttade ut tonåringen till friggeboden så hittade vi det gamla schackspelet som vi köpt på auktion en gång.
Tycker det är så
charmigt och fint nött.
 Kanske man skulle ta ett parti?
Fredagsmys!



5 kommentarer:

  1. Jättefint schackspel! Schackpjäser är så vackra tycker jag!
    Jag är oxå helt slut! Fast jag är ju ledig denna vecka, förstås ;) känner att det ska bli skönt med semester på riktigt om några veckor, behöver oxå vila;) . Den här veckan bjöd inte på vila direkt ;)
    Ha en fin helg nu och ligg bara och lata dig i solen!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en skön och avkopplande helg! kram/Anne

    SvaraRadera
  3. Hoppas din helg blir skön och att du kan njuta massor.
    Gillar verkligen sommaren, men det blir lätt lite mycket av allt.
    Näe nu ska vi koppla av, eller hur.
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  4. Jättefint schackspel! Ta det nu lugnt i helgen, vila upp dig så att du känner dig piggare igen!

    SvaraRadera
  5. Nu MÅSTE Pia lyssna på sin kropp och knopp! VILA!!!
    Schackspelet är vackert, men det har du kvar, Ta fram det en annan dag när du är piggare.
    Kram och vink från mig.

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!