måndag 14 maj 2012

Present från Gotland.

  Mor min kom hem från en liten minisemester. Hon hade varit på Gotland. En liten present till mig hade hon köpt, snäll som hon är. Vad är detta? tänkte jag först men sedan gick det upp ett liljeholmens.
Den kommer att bli använd på många olika sätt.Jag får visa senare när jag orkar fixa.
Jag gillar ju verkligen gjutjärn.
 På tal om Gotland...Missa inte utlottningen hos



Älskar att få små presenter när man
minst anar det.
Ryggen är lika stel som själva ljushållaren men lite bättre känns det ändå.
Det ser ljusare ut
kanske man kan säga.

2 kommentarer:

  1. Vilken fin present du fick!
    Roligt att du vill vara med och tävla! Jag vet att det ibland kan vara lite svårt med bilderna. Det är helt okej att du tog den andra bilden!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Läcker och väldigt användbar ljushålare.
    Hoppas att du snart blir bättre i ryggen. Ha de gott, kram Catarina

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!