torsdag 22 mars 2012

Skrivbord på önskelistan.


Såg den här urläckra glasbordsskivan på Ikea när tonåringen och jag kollade in skrivbord igår.  Fast nu var det inte jag som skulle ha något.
Här nedan är det som han valde
 "Micke" heter den serien.
Det är rätt tufft tycker jag. Tror att det var första gången i mitt liv som jag inte handlade något när jag var där, inte ens ljus eller servetter.
MICKE Skrivbord IKEA En lång bordsskiva gör det enkelt att skapa arbetsutrymme för två. Benen kan monteras till höger eller vänster efter behov.
Sedan valde han denna bäddfåtölj efter att ha provsuttit i några,
Yes! Det här var den billigaste och det tycker jag va bra. Maken får åka in och hämta senare för det rymdes inte i min lilla bil.
LYCKSELE LÖVÅS Bäddfåtölj IKEA Lätt att hålla ren, avtagbar och maskintvättbar klädsel. Nätt och lättplacerad; lätt att bädda ut till en enkelsäng.
Kram !


8 kommentarer:

  1. Ikea har massa fint =)
    <3 Jag vill även önska sötaste dig en kanon fin torsdag <3
    KRAM i massor!!!!

    SvaraRadera
  2. Så snyggt det blir i sonens rum!!! Bra val!!!
    Men du, jag tycker din lilla bil är rätt rymlig, ändå! ;) :)
    Kram!!!

    SvaraRadera
  3. Imponerad av att du inte handlade något! Själv brukar jag alltid åka på den där "inträdesavgiften" på runt en tusenlapp varje gång...
    visst är bordet läckert, har tittat på det också!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Jag är också impad över att du inte handlade nåt! En gång när jag var där med tre vänninor en heldag, så handlade jag bara för 97 kr, och det får jag ännu höra för idag =)
    Bäddfåtölj, det lät intressant! Kan alltså bli en säng, smart när kompisar skall sova över, det låter som nåt vi skulle behöva...
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  5. så coolt! otroligt att du inte ens fick med ljus:) det brukar jag alltid få med mig för värmeljusen deras ä så bra. har du testat tvättmedlet i inlägget innan? ser iallfall fint ut hihi.kram

    SvaraRadera
  6. Han kommer att få det finfint sonen. Så duktigt gjort att inte handla något till dig själv. Vet inte om jag har lyckats med det någon gång, kanske när köerna har varit milslånga.
    Ha en skön kväll
    AC

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Det var vääääääldigt starkt gjort av dig...jag minne en enda gång som jag också varit på ikea utan att köpa ljus och det var när vi skulle beställa köket, det vart en summa på över 80 000 så maken tyckte att det räckte...
    Ha en bra fredag.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Hej Pia!
    Min dotter har också ett sådant Micke-skrivbord fast en lite mindre modell. Händer nästan aldrig att man kommer ut från Ikea utan att handla.

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!