onsdag 28 mars 2012

Färgutmaning: Grön

Grönt är skönt sägs det ju. Jag kopplar grönt med växtlighet och natur som jag ju älskar så mycket.
Jag tog mig an utmaningen hos Sveas just därför.

Jag utmanar dig att blogga om färg!
Läs mer om Färgutmaning hos Sveas.
Grönt finns lite här och var i vårt hem. På kontoret eller arbetsrummet som jag föredrar att kalla det finns det gröna små detaljer.

I köket som har olivgröna luckor, så matchar man lätt med annat grönt i plast, plåt glas och textilier.

Fast när jag kollar lite extra så ser jag att det gröna återkommer utomhus i badrummet, i hallen och i vardagsrummet. Lite snopen blir jag allt, när  jag märker hur mycket grönt jag har.


2 kommentarer:

  1. Halloj Pia!
    Grönt är ju en riktigt fräsch färg.
    Gillar den mycket, lite här och där.
    Här är såå fint väder idag, ska strax gå ut i solen.
    Ha en härlig dag.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad kul att du hittade till mig och antog färgutmaningen! Välkommen! Visst är det spännande när man går runt där hemma i jakt på en speciell färg, plötsligt ser man sådant man inte förut sett. Fint inlägg!
    Hoppas du får en fin dag!
    Sandra

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!