lördag 11 mars 2017

Gardiner i köket.

Jag blev tipsad om att köpa knytbandsgardiner till köket för längesedan. 

Snyggt tycker jag men fick inte till måtten för jag fick för mig att jag måste ha tre st.(orkar inte sy själv) Sen bara så där så kom jag på att det går väl lika bra med två. Ja, så fick det bli. 

Jag bad maken åka och handla rundstav så när jag kom hem igår så var de tillsågade i rätta längder. Jag satte upp dem fort som attan, hade ju julgardinerna kvar fniss! Jo jag har julstjärnorna kvar också för dom lever. 

 Sen segade jag ihop i soffan. Totalt däckad. Vaknade i morse och fattar knappt hur jag kom till sängen. Jag hade inte ens tvättat av mig smink och pyjamasen var ut och in. Herregud! Neej jag hade inte druckit för mycket, bara lite bubbel. Har känt mig lite konstig i några dagar, vet inte riktigt vad det är. Jag blir faktiskt lite rädd. Fast kanske kroppen sa stopp efter en lång vecka och en händelserik sådan. Kan ju vara så. 


Idag skiner solen här så någon typ av uteaktivitet får det bli. Om jag orkar 😉 

1 kommentar:

  1. Så fint det blev i köket. Ha en fin lördag.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!