fredag 23 oktober 2015

Helgsmyckad!


Fredag redan och som ett paket på posten kom denna vinst precis lagom till helgen. Ibland har man tur ju.. Ett så himla fint armband som jag vann hos Fröken i Söder. 



Ska kanske ha en svart skinnkjol på lördagens middag så då kommer detta att sitta som en smäck eller hur? Kanske jag shoppar en snygg top på vår citywalk under förmiddagen. Man vet ju aldrig vad som dyker upp i skyltfönstren. Fast innan dess lite fredagsjobb med sånt som jag gillar. Skapa en informationsbroschyr och så lite hemsideuppdatering. Om inget krånglar så ser det ut att bli en härlig helg.

7 kommentarer:

  1. Härligt! Jättesnyggt armband, blir väl supersnyggt med en svart skinnkjol, high heels och en häftig topp :-)
    Ha de bäst. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  2. Wow vad snyggt! Så härligt att vinna, stort grattis. Och absolut jättefint att adda en svart skinnkjol till det :) Kul med er tripp till Falun också, hoppas ni får en mysig weekend, såg inlägget nedan.

    Tiden är inte på min sida denna helg så jag kan inte möta upp på museet, men se nu till att njuuuta!!

    Kramiz aka

    SvaraRadera
  3. Så kul att vinna!
    Blir nog helt perfekt till skinnkjol!

    Önskar dig en fab helg! Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Jättefint!

    Hoppas du får en fin lördag ;)

    SvaraRadera
  5. Snyggt ! Grattis till vinsten.
    Fin kväll till dig
    Kram Pia

    SvaraRadera
  6. Jätte fint! Hoppas du får en bra dag. Kram till dig!

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!