tisdag 25 augusti 2015

A nice cop of coffe.

´Halloj!
Jag erkänner, jag använder ibland denna coffee Machine. Den som jag faktiskt fick av en före detta kollega.(så himla generöst)  Kanske inte så himla miljövänligt eller så men det blir attans gott kaffe.
 
Japp det blir det. Jag vill ibland bjuda mina gäster på något gott, som caffelatte eller caramel macchiato. Såå gott! Att sitta ute en skön Augustidag och njuta av en god kopp med några inspirerande tidningar är inte heller så tokigt.
 

Man känner riktigt att det rycker i fixar tarmen inför hösten.

4 kommentarer:

  1. Så gott....jag har sålt min tassimo, det kan jag ångra ibland...Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Mitt flyttkaos fortsätter och jag flyttar runt möbler och saker och INGET passar, gode gud! Nåja, det är nog bara lite inspiration som saknas sen jäklar, vill bli klar här nu och bara BO!
    Skön kram till dig,
    Titti

    SvaraRadera
  3. Hej Pia!
    Japp fixa om nerven är grymt stark denna årstid ;)
    Njut av dagen! / Jane

    SvaraRadera
  4. Så gott! Vi fick en Nespresso i present för ett par år sedan, perfekt på helgen eller som bjudkaffe. Kram

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!