torsdag 8 januari 2015

Rosa, rosor och en hand cremé.


Vaknar med en helt annan färg i ansiktet i dag. Känner mig kanske inte riktigt som en ros men har ändå lite rosa på kinderna igen. Rosa, fin färg det... kommer nog alltid att finnas hos mig, älskar rosa på riktigt.  I julklapp så fick jag en hand crème som doftar ros. Bra handcremé som jag kan rekommendera.
 
 Rosa och rosor ja det är min grej det. Tänk att min mormor faktiskt hette Rosa. Undrar lite om min gammelmormor också gillade rosa och rosor. Det gjorde hon säkert och därför fick nog hennes ena dotter heta Rosa.
 
 Nu ska jag ta mig i kragen, ringa jobbet och berätta att jag kommer imorgon. Vill ju inte missa den där fredagskänslan. 
 
 

 
 

 
 


7 kommentarer:

  1. Rosa it is! =)
    Själv är jag kanske inte så förtjust i rosor, som mönster med själva blomman! Den är fin den! Speciellt i vitt! Eller rosa! :)
    Skönt att du är pigg, så du också får fredagskänsla imorgon!
    Kramis!

    SvaraRadera
  2. Jag hade rosa i HELA mitt rum som liten.. allt, allt, allt var rosa! ;-) Vår lilla dotter har också ett blomnamn, fast på en annan rosa blomma! ♥

    SvaraRadera
  3. Vilka fina klädfynd du gjort och vilken härlig handkräm! Kram Stina

    SvaraRadera
  4. Så skönt att du piggnat i Pia, inte kul att vara sjuk... Så fina bilder, jättefina kannor i rosa. Och bra tips på handkräm, tack för det!!

    Trevlig helg!

    Kramar aka

    SvaraRadera
  5. Tack för tipset på handkrämen :)
    Skönt att du mår bättre.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  6. Rosor tillhör inte mina favoriter men jag älskar rosa. Färgernas färg! Ha en riktigt fin fredag. Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Rosa gillar jag faktiskt mer än jag tror eller lila brukar jag handla en del! :-)

    Gillar dina kannor jättemycket! Så fina och får mig att tänka på landet!

    Kram Malin

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!