tisdag 24 juni 2014

Lite trä att hänga i.

 

Solsken och jag snabbar mig ut i trädgården. Kanske det går att vara ute en stund idag. Älskar den gamla knoppbrädan som vi hänger redskap på. Det ska bestämt finnas en till som jag tänker ha inne. Måste bara hitta en bra plats till den först.
 
Kastar av mig pyjamasen på den gamla slitna trästegen..(det var meningen att det skulle hänga handukar där)

och i köket hänger förklädet och väntar. Fast det får allt hänga där ett tag. Jag är inte sugen på att stå vid spisen idag.

 



5 kommentarer:

  1. Vilken jättefin gammal knoppbräda.
    Ha en fin tisdag!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  2. Nej, inte jag heller, inget kök idag. Och inget ute heller, för det är inte riktigt väder för det!
    Sådana knoppbrädor är ju för fina! Där kan man tala om patina!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. De där knoppbrädorna är ju bara sååå himla fina!!! Går att få tag på på en del loppisar har jag sett :) Jättefina bilder Pia och så charmigt med trästegen!

    Många kramar från aka

    SvaraRadera
  4. Några knoppbrädor här och där är aldrig fel, alltid saknas det ju plats att hänga på ;-)
    Himla snygg handdukshållare må jag säga, måste nog försöka hitta en till vårt bliviande badrum i källaren.
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!