onsdag 5 februari 2014

Galen målare finnes!

 
 Min längtan efter ett nytt kök är stark och våra olivgröna köksluckor är gamla och nötta men absolut inte trasiga.

Att köpa nya är inte billigt så jag övervägde att lämna in dom på lackering. Efter förra veckans besök på stora möbelhuset så skyltade dom ju med det härliga grå köket. Suck!!! Åhhh jag vill ha!!! 
 
 
 I förrådet stod en lucka som blev över när vi köpte ny kyl&frys. Vi var tvungna att ta bort ett skåp då. Jag bestämde mig för att provmåla på den överblivna luckan  Då kan man ju känna sig för, rådgöra med familjen och ångra sig liksom.
 
Jag överväger inte längre att lämna in dom. Nu jäklar så kör jag på. Bara 17 luckor och 5 lådor kvar. Väldigt lika modell som Bodbyn tycker jag. Tror att luckorna hette Rejäl när vi köpte dom för 19 år sedan.
 
 

4 kommentarer:

  1. ja, det var rejäla luckor det, som ännu håller, och det är klart du skall måla dom själv - blir ju jättesnyggt ju!

    SvaraRadera
  2. Du gör helt rätt. har du kollat in Ljuva Magnolia. Hon målade sitt kök i förra veckan. det gick som en dans.
    Lycka till.
    kram Helena

    SvaraRadera
  3. Det blir ju jättesnyggt!

    SvaraRadera
  4. Oj, då här glömde jag visst kommentera. Jätteläcker färg, ska bli kul att se slutresultatet.
    Ha de got. Kram, Catarina

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!