fredag 26 juli 2013

Ljusstaken som kom fram igen..

När jag invigde mitt lilla friskvårdsföretag så fick jag den här fina ljusstaken som man hänger på väggen. Jag är nästan säker på att den kommer från Fullerö handel. Jag tände den varje morgon när jag hade qi-gong eller avslappning med kunderna.
 
Sju år senare, då jag var tvungen att avvecklade firman så åkte alla sakerna in i garaget i en låda där de legat i två år nu. Jag orkade inte ens titta på lådan utan den fick bara stå där. Tills nu när jag kom att tänka på den igen. Klart att den ska få komma till användning igen. Vackra ting ska väl inte ligga och skräpa i en låda heller.
Fredag idag och lite städning står på schemat. Sedan pool häng och på kvällen kräftor tillsammans med goa människor. Har ni några trevliga fredagsplaner?



1 kommentar:

  1. Vilken fin ljusstake, nu har den väl legat till sig så att den får vara med.
    Hoppas kräftorna smakar!
    Agneta kram

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!