lördag 2 mars 2013

Lite vår nytt i soffan.

En sen kväll så satt jag och klickade hem lite nya kuddfodral, lite på vinst och förlust. Man har ju inte en susning om hur färgerna ser ut egentligen. Nå väl jag for i väg och handlade gardiner också i passande färg. Trodde jag ja.... Nu visade det sig att dom inte passade alls så, byte på dom.

 Pläd och ljuslyktor hade jag innan och dom funkar ju hyfsat...Som vanligt så testar jag att ha lite olika mönster och bryter av med en annan färg här fick det bli lite grönt. 

Sen är det ju resten. Lampskärmen fick bli vit men, Marimekko-vasen ska inte stå där. Det ska inte den randiga krukan heller.  Kanske lite svart skulle bli bra? Hmmm! Ja det tål att tänkas på. Sen är det den där vargmatta/tavlan också. Jag kommer nog aldrig att vänja mig.

Allt kan ju inte bara bytas ut på en gång, det skulle se ut de...

3 kommentarer:

  1. Wow vad snyggt det blev Pia!! Jättefina kuddar, vackra färger och mönster, passar perfekt ihop tycker jag!! Och jag gillar den randiga krukan, helcharmig! Inte helt enkelt att beställa på nätet och veta hur det blir, men ditt köp blev ju en riktig hit :))

    Kraaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  2. Härliga färger på kuddarna! Underbart vårigt! :)

    SvaraRadera
  3. Jättesnyggt! Verkligen "DU"!
    Jag tycker också den randiga krukan är fin och passar! Håller dock med om marimekko-vasen... något svart, som du säger, eller kanske silverfärgat? Ikea har billiga ljusa zinkvaser som är snygga, har du sett dem?
    Ha en finfin söndag!
    Kram /Maria

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!