fredag 5 oktober 2012

Avspänd på fredagskvällen.


Äntligen fredag och lite avspänning. Jag hör till dem som då och då drabbas av en rejäl och skitjobbig spänningshuvudvärk eller som jag kallar det "Migrän light". Usch och fy, den strålar och dunkar så att man mår illa och varje ljud är smärtsamt. Kanske smart att stanna hemma då, men nej, jag vill jobba och tjäna mina kronor.
Förlåt till mina kära kollegor! 
Nu är det över hoppas jag, för denna gång. Nästa gång ska jag stanna hemma.

Nu väntar en skön helg med mys och annat trevligt inbokat. Hoppas jag hinner läsa ikapp allas bloggar och vara lite trevlig och social igen. Fredagskväll vid tv;n och en skön brasa det är ljuvligt, lite gott att äta och dricka sen så leker livet igen. Ett paket på posten idag som gjorde mig extra glad,
visar vad det var i morgon.

3 kommentarer:

  1. Förstår dig hur jobbigt det är med huvudvärk. Brukar själv har något liknande fast jag tror att det är något med mina hormoner i kroppen. Håller i sig konstant i 3 dagar ca 1gång/månaden. Fast den här gången var det ett halvår sedan sist. Konstigt!! Hoppas du kan njuta av helgen och att du hinner med allt du tänkt dig. Men glöm inte bort att ta det lugnt oxå!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Önskar Dig en skön helg! Ta hand om dig.
    Kram och vink från mig.

    SvaraRadera
  3. Trevlig helg, vännen!
    Se till att ladda batterierna!
    Nyfiken på postpaketet... ;)
    Kram!

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!