måndag 23 juli 2012

Min vrå för kreativa dagar.

Nu är det klart! Wow, här vart det mycket för ögat kan man säga, men det är meningen att det ska skaka om lite extra för detta är inte en viloplats eller så...Nix här ska det skapas och tillverkas en massa saker. Det gäller att hjärnan inte går på sparlåga då. Stolen ska bytas ut till en... ja det får ni se en annan gång.

Jag valde att använda de hyllor som satt där innan. Glasburkar med lock som jag redan hade till förvaring av knappar, band, penslar band m.m. Just för att man ska se vad man har. Nu ser det lite väl rörigt ut så jag kanske överväger svarta askar/burkar som kan märkas upp med innehåll. Ser på pennburken och spotten att det kommer bli rätt bra. Jag får fylla glasburkarna med färgglada, vackra pärlor i stället.

 Kataloger med inspiration har kommit också, från Stoff& Stil. Nu är det bara att sätta igång att skapa. Nej... så lätt är det inte för det måste finnas motivation, ork och lust också och allt det kommer så småningom.
Jag har skapat klart för idag! 


1 kommentar:

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!