torsdag 14 juni 2012

Present som trogen kund..


Nej, det var inte de här som var presenten men jag köpte dem på samma butik. 15:-/st är ju nästan som en present. Fast själva presenten som ju alla som har
Ica-kort får var ju en grillkokbok.
 Trevligt att få en liten present, men nu ska jag faktiskt gnälla lite. Fy vilka dåliga bilder det är i boken man blir liksom inte ett dugg sugen på att grilla , om ni förstår vad jag menar. Ni har kanske också fått den...
Titta så bleka och intetsägande de är. Men  jag är ändå tacksam för recepten är det inga fel på alls. Jag ska tända mina fina lila ljuslyktor i kväll och ha en mysig tv-kväll. Grilla blir det en annan kväll.
Vad tycker ni om boken, ni som fått en?



3 kommentarer:

  1. Hej!
    Har inte fått den boken än men jag håller med det ser onekligen lite tråkigt ut...
    Du vad härligt det låter med en pool.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Nej så tråkigt, bilderna gör ju allt i en kokbok! Icas recept gillar jag mycket, brukar ofta använda dem från tidningen. Jo drinkdag blev det idag:) vilket drinktips har du då hihi kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Var får man den??? Jag har oxå ica-kort...
    Snygga ljuslyktor!
    Kram

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!