tisdag 12 juni 2012

Fräscha upp sig lite..

 Javisst det är ett måste, det gör man ju bäst i badrummet eller hur. Har mått pyton ett par dagar och då halkar man lätt efter. Lite uppfräschning behövdes där inne också kan jag lova. Det behövs inte så mycket alls faktiskt, lite såpa, och ett nytt duschdraperi, en färsk pion från trädgården och så var det klart. Tänk att kära maken envisas med att ha hård tvål,  Barnängens oxå..
Jag föredrar flytande.


Det är en tvättstuga också, inte är det lätt att ha det fint när det är trångt.

Jag gör så gott jag kan ändå.
Ha en bra tisdagskväll.
Kram!



3 kommentarer:

  1. Det är kul att kunna förändra med små medel. Blommor gör ju så mycket också! Det blev jättefräscht och fint.

    Jag önskar dig en fortsatt fin dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Det blev ju jätte fint! Pionen var verkligen prickan över i:et! Ser frächt och fint ut! Kram Therese

    SvaraRadera
  3. Man kan inte göra annat än sitt bästa ;) Det behövs inte mycket för att det ska bli stor skillnad! Trångt, kanske, men jag är säker på att det är rent och fräscht i ditt badrum! :)
    Hoppas du mår bra nu, så vi syns på torsdag?
    Kraaam!

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!