onsdag 27 juni 2012

Farligt, farligt! Men härligt, härligt..

 Tänk vad enkelt det är att sitta hemma och trycka på några knappar när man vill köpa något. Ja visst, man slipper åka in till stan tex. man kan jämföra priser snabbt och lätt, inte springa in och ut i flera butiker innan man bestämmer sig. Jag som är en rätt så impulsiv människa ska väl akta mig lite för det kan ju bli dyrt. Allt ska ju betalas i slutänden ändå.  Reklam får man ju som bekant även om det står "Ingen reklam Tack" på min brevlåda. Den får man alltid ändå på köpet liksom. I tidningarna och så adresserat så klart. Brukar ni shoppa på nätet? 
Idag är det lediga dagen vilket betyder tusen saker ska göras.
Läkarbesök, andra besök, lite städning och tvätt och så se till att få bilen fixad för den ville inte vara med igår. Det är visst något med bromsarna. Det ska man tydligen också kunna gå in på nätet och se om reservdelar finns på lager. Bara knappa in regestreringsnummret så får man svar direkt. 
Tror att bilen också vill ha semester nu. Två dagar kvar bara..
Ha en skön Onsdag!

4 kommentarer:

  1. Jag shoppar kläder! :) H&M, Nelly.com m.fl. Jag har blivit som galen! Det är som du säger, så lätt att bara klicka! :)
    Hoppas ni får ordning på bilen!
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Jo, visst har jag shoppat över nätet, både kläder, småmöbler och lite prylar till hemmet =) Ibland, när det känns tryggt, brukar jag betala i förskott, då känns det bara bonus sen när man får paketet!

    SvaraRadera
  3. Oja! :)
    Ett och annat klick blir det här också...
    Kram på dig!
    Evelina

    SvaraRadera
  4. Visst nätshoppar jag! ;) Pärlor t ex, handlar jag enbart på nätet nästan! Shoppar oxå kläder och heminredning.
    Hoppas bilen mår bra snart!
    Trodde först du skulle skriva att du nätshoppat en ny.... ;)
    Kram!

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!