onsdag 20 juni 2012

En brickas nya liv!

 En gammal bricka i plåt har hängt med genom åren. Jag minns inte ursprungsfärgen faktiskt. Kan tänkas att den var röd eftersom jag hade rött vitt och svart i mitt kök i förra villan. Sist jag fixade den så använde jag
ljusblå-metallic en färg som man lackar bilar med. Jojomensan. Nu har den rostat lite men den är ju sååå himla bra och lagom stor. Jag kan ju inte kasta den bara så där..
 En burk med färg från Biltema stog i skåpet så.. Why not? Det kunde ju inte bli sämre.
Ställde den på en stubbe i skogen och så sprayade jag utav bara den. Silverbrickan är klar!
 Fika time med lite kaffe,  paj och vaniljsås duger bra en onsdags em. Njuter av vresrosens doft och kan ju inte låta bli att ta in några på brickan.
Torsdag i morgon och sedan midsommarafton..
fattar ni ???


2 kommentarer:

  1. Så fint det blev! Bra idé! Vacker ros också!
    Och du, schemat ska ha kommit på mailen!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nice! Jag har en liknande, men den är vit och kom i par när det begav sig ;D
    Härligt sommarporslin. Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!