fredag 18 maj 2012

kakburk!

Fika på café, det hör inte till vanligheterna ska jag säga. Fast det är mysigt och luktar så himla gott när man är där. Den här bilden finns på en kakburk som svägerskan hade med sig i går.
Full med goa hembakta kakor så jag behöver ju inte gå på café.
 I morgon ska jag jobba extra med jubileums fest för 70 personer. Vi ska fixa en lite lagom stor lunchbuffé med sill, potatis, ägg och kycklingfilé, skinka potatisgratäng och mimosasallad.
Sedan kaffe och tårta.
Men idag ska jag bara njuta av dagen och lite fika i solen.
Hemmacafé!


1 kommentar:

  1. Tjo ho....jag kommer genast! slänger mig på fågeln...Vill gärna ha mjölk i kaffet!
    Må gott och var rädd om dig!
    Kram och vink.

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!