söndag 29 april 2012

Valborg !


Sjung om studenternas
lyckliga dagar...
Min brorsdotter i studentmössa! Söt och ung med hela livet framför sig. Hoppas hon får en trevlig valborgsmässoafton.


Dagens värme och sköna vindar gjorde att jag gluttade lite i sommarlådorna.


Ett par vita trekvartsbyxor, som jag nog kan ha.
Min brun-guldiga baddräkt.
Hittade ett par dimm-rosa shorts, ett par khakifärgade och ett par svarta.




Den romantiska vita blommiga blusen kanska funkar en
sommar till.

 Nu är det bara en liten detalj kvar.. Vad ska man ha på sig i morgon kväll om vädret fortsätter? Visst är det så att man ska svettas in våren?
Det har jag i och för sig gjort hela dagen genom hårt arbete.
Nu tänker jag nämligen vara lite fin i morgonkväll på Valborgsmässoafton.
Vi får se vad det blir.
Vad ska ni hitta på?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!