lördag 21 april 2012

Ljus & värme!


Dagens planer var en resa till stora staden för att fira  systerdotterns 25-års dag. Men så blev det inte. Ändrade planer på grund av orsaker, kan man säga. En orsak var Migränartad huvudvärk, som vanligt hos bloggerskan på lördagar och den i sin tur berodde på elände. Inga närmare detaljer, men elände kan ställa till det.
Jag hatar elände!

Nåväl nu ska jag inte gnälla utan glädjas åt de fina doftljusen som jag fick igår. Det känns alltid bra att tända ett ljus som doftar gott.

Sedan gjorde jag något helt vansinnigt.
Jag gick och köpte ved på Ica.
 Ja, vad gör man inte när man fryser som en loppig hund? 
 Det var det värt, lite ljus och lite värme mer behöver
jag inte på
en kylig lördagskväll.
Särskilt inte när jag
har ont i huvet.


3 kommentarer:

  1. Hoppas att din huvudvärk har gått över. Det hjälper ju alltid med värmeljus och en mysig brasa. Ha en mysig lördag kväll! Kram Therese

    SvaraRadera
  2. Det är något konstigt men jag kan inte lämna kommentarer i din andra blogg simsalabim. jag kommenterade din inlämningsuppgift och nu det senaste poolen men ingen av kommentarena har kommir fram. Jätte konstigt

    SvaraRadera
  3. Nu Pia är det ny morgon och jag hoppas att ditt huvud känns bätttre! Var rädd om dig, du vet om att du är unik?
    Kram från mig.

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!