onsdag 18 april 2012

Köks-nygammalt.

Man blir ju lite påverkad av alla fina bloggar. Har suktat länge på en gammal förvaringshylla för specerier,
ni vet vad jag menar.
Såg en variant hos Vita hjärtan.

Så kom jag på att jag faktiskt har en med gammalt bröte i. Skruvar, knoppar till en byrå, lite annat smått och gott som dekorationen på bröllopstårtan tex. Den har stått i ett skåp. Jag har haft den i köket tidigare, fast det var lääänge sedan.

Nu så står den där igen. Reda heter den tydligen. Nostalgi!
Maken köpte en liknande i somras på loppis, en enkelradig men den var ju på tok för lång.
Ska sättas upp i garaget för just skruvar, knoppar m.m.



2 kommentarer:

  1. Ja en sådan i porslin hade jag också förut. Bra att hitta nya användningområden:) garaget hihi. Tack för din jättefina kommentar hos mig och alltid så roliga och fina kommentarer du brukar ge. Jag ler eller skrattar ofta åt din underfundighet! Kramar!

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! Mannen har en nere i källaren full med skruvar & spikar. Nu du...ska jag ner och sno den! Kram på dig Pia och vink vink.

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!