torsdag 2 februari 2012

Nytänkande.

I bland, särskilt när det jäklas med det mesta, så tänker jag att jag vill ha ett nytt hus.
 Ett lättskött och alldeles fräscht nytt hus. Nu har vi ju snart bara varandra så det behöver ju inte vara så stort.
Här har jag hittat ett från Fiskarhedensvillan.
En enplansvilla som heter Sidensvansen.
Passande namn på ett hus åt ett fågelälskande par i sina bästa år.
Kan bara bekräfta att tom. maken var beredd att satsa på nytt boende efter allt strulande med vatten och trasiga maskiner.
Poolen kan vi ju ta med oss för den är ju inte ens installerad.
<>
Invändig yta:
124,8 m²

 




En sak ska ni veta. När jag har kommit så här långt som att titta på ritningar. Då är det farligt! Jäkligt farligt.
Om du läser det här Maria så är du en stor faktor i det hela... Fniss!



4 kommentarer:

  1. Så fint! Men ni trivs ju på platsen, eller hur? Men jag älskar också att titta på husritningar. Och visst blir man sugen...

    SvaraRadera
  2. Ja, vem blir inte sugen??? Vårt hus är från 1932!!! Tre plan inne! Miljoner trappor ute! Trädgården har åtta etager!!!! Fattar du att jag längtar efter att ha allt på ett plan? I huset bor vi nu TVÅ "halv dementa" själar. Huset du visar skulle passa perfekt!
    Må väl och ha det gott.

    SvaraRadera
  3. Men hallååååå, här blir det ju mer o mer spännande att kika in, vilket hus;))

    Superfint;))

    kramizzzz

    SvaraRadera
  4. Mjo, huset är ju fint men det är det ni bor i också! Och vad är det som säger att tvättmaskiner, pumpar och annat inte går sönder i ett nytt hus? Och om ni ska bo där i 30-40 år så hinner det hända mycket! Lika bra att stanna i ert fina hus och piffa upp det allt eftersom. ;)

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!