tisdag 17 januari 2012

Rosa tankar!

Idag är det rosa i huvet på mig.
Då menar jag verkligen rosa i huvet, det surrar och susar
och tankarna fladdrar åt alla håll.
Jag känner mig orolig och gråtmild.

Kanske skulle ta en kopp kaffe?
Det är lite förvirrat att börja jobba mitt på dagen och lite stressigt att försöka hinna göra tusen saker innan man åker.
Är det typiskt kvinnligt, eller??


Ni vet, hänga tvätten och vika den andra, kanske skala potatisen så det är klart tills i kväll hinner väl fara runt lite med Rutger (dammsugaren) och handla på vägen till jobbet. Komma ihåg att boka tid för klippning, besiktning och yogan. Kolla mailen och vattna blommorna.


Jag ska så klart njuta lite av livet också.

8 kommentarer:

  1. Hej
    JA ibland är det verkligen snurr snurr i hjärnan...
    härliga bilder och fin lite såssnipa:)
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  2. Hmhm, nu tycker jag det känns som om du behöver en liten paus med en stor varm kopp te....typ;)

    Känner såväl igen den känslan o när jag känner mig sådär då räcker det med att det blir lite lite känslosamt på tv så börjar tårarna trilla........o sen känns det så skönt;))

    kramizzzzz på dig;)

    SvaraRadera
  3. Vilka vackra rosa bilder du bjuder på!
    Kram

    SvaraRadera
  4. ja det är nog typiskt:) fin fina bilder du bjuder på! vad kul att du haft ett gym!hata gå i affärer och köpa kläder gör du nog för att du inte hittat rätt affärer med rätt kläder för dig.Kram!

    SvaraRadera
  5. Ja, ibland har man sådana där snurriga dagar... Glöm inte att stanna upp och njuta också.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Ja, ibland kan det bli lite surrigt. En promenad brukar rensa hjärnan på mig och man får dessutom lite extra energi.
    Ha en fin dag imorgon och ta hand om dig!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Kära Pia, jag håller på att bli helt "stollig" med detta "bloggeri"......jag åker som en trasa, hit och dit....Lite roligare ska jag väl allt ha? Tycker du inte det? Hatten kan du få låna....*fniss*...(jag har måååånga) Nej nu ska jag måla(tavlor)och njuuuuta av livet! Hör du hur arg jag är...hi,hi. Det har gått åt måååånga koppar kaffe på morgonen!
    Kram på dig och var rädd om dig! du vet väl att du är unik och värdefull?

    SvaraRadera
  8. Man får vara lite snurrig ibland tycker jag ;) hihi.

    Fina rosa grejer.. känns såå vårigt när man tar in lite rosa saker igen,

    Ha en fin dag.
    Kram Amanda

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!