söndag 15 januari 2012

Ändrade planer!



Våra eller kanske mest mina planer på en Tapas kväll i går, blev lite annat.
 Det blir ofta "lite annat" här hemma än
just det man tänkt.

Ja, fast det gör ju inget alls. Om ungdomarna vill stå ute i kylan en lördagskväll och grilla så är det helt OK för mig.
Gott var det också.
Dessutom så bjöd de på maten.  
Ni vet den där lite kolbrända smaken och doften  av grillat, mums!
Det får bli Tapas en annan gång.


Undrar just om jag ska planera något idag eller bara ta dagen som den kommer.

Skön söndag till alla er där ute!

6 kommentarer:

  1. Så gott med grillat! Och att bli bjuden, förstås! Kul!
    Och tack för dina ord hos mig, jo det är djupa tankar just nu. Börjat jobba igen och känner att jag är på helt fel plats...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det där lät mysigt det!:-) ta dagen som den kommer låter väl bra tycker jag! Ha en fin söndag! Kram!

    SvaraRadera
  3. Ta dagen som den kommer är min style denna dag!! =)
    Jag vill önska dig en riktigt trevlig slappar dag!!

    SvaraRadera
  4. Gott gott med grillat:)

    Skön söndag på dig..
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  5. Åå så mumsigt med grillat! Det är ju så himla gott precis som du säger.

    Ha en fin kväll.
    Kram Amanda

    SvaraRadera
  6. Mmmmm grillat, det är ju så vansinnigt gott;) Det ska vi njuta av härhemma imorgon;))

    Byta maträtter härsan tvärsan det pysslar vi ofta med, idag så strejkade frun i huset så det blev hämtmat;))

    kramizzzz

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!