måndag 5 maj 2014

En ram och några bilder.

 
Min Morfar jobbade med rostfritt av något slag. Han gjorde bland annat kastruller. Jag har tre stycken kastruller som är superbra. Den här fotoramen har han också gjort och där i sitter jag och min bror.  Ytterligare ett minne från Mormors hus. Jag gillar verkligen den här fotoramen, så fin och bra på många sätt. 
 
 Först tänkte jag byta bilder, sätta in bilder på oss, maken och mig eller på våra barn.. men vi har tre söner. Jag tror att vi, min bror och jag får sitta där ett tag och bara minnas. Skrattar lite åt min lugg. I går så tog jag fram saxen och klippte min lugg. Gillar skarpt klippt lugg!
Kram Pia
 
 
 

5 kommentarer:

  1. Två små charmtroll!

    SvaraRadera
  2. Låt fotona på dig och din bror sitta kvar tycker jag - ni var så fina.
    Lite upp och ner här också - jag tror det är det lynniga vädrets fel.
    Kram och ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Så himla fin! Passar jättebra med de gamla fotona på dig och din bror.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  4. Hallå där!
    Men vilket minne!
    Att han gjort den...vilket hantverk.
    Å va söta ni är...hihi...tänk att man har varit sädär liten...fniss...
    Å lugg är fint på alla utom mig..;)
    Kraaaaaam Katarina

    SvaraRadera
  5. Vilken jättefin ram, ett riktigt vackert hantverk. Vad kul att ha något efter din morfar, vad duktig han var! Kanske därifrån du ärvt din kreativa förmåga? :)

    Många kramar aka

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!