lördag 4 maj 2013

Hittad stege.

Vi skulle hämta en sak hos sonen när jag hittade den här stegen som inte längre duger att kliva på. Den tar jag hem, tänkte jag.

Jag har varit på jakt efter en i bambu egentligen men inte hittat någon i rätt prislass. Tur att den inte åkte på majbrasan.

Nu vet jag inte om jag ska behålla den trären och olja in den, eller betsa den svart eller måla den helsvart. Vad tycker ni? jag tycker den är rätt fräck som den är. Ska bara slipa lite på den så att inga stickor fastnar i kläder eller handdukar




5 kommentarer:

  1. FIn! Den är fin som den är men skulle absolut bli fin som svart med...hm, så behåll den som den är ett tag så kan du måla den senare, när förändringslusten kommmer över dig =)

    SvaraRadera
  2. Jamen gud så läcker, perfekt färg som den är. Underbar att hänga handdukar på.
    Ha de gott. Kram, Cat

    SvaraRadera
  3. Åh, vilken snygg stege! Jag hade behållit den fina färgen som den har nu. Den blir snygg med några krukor och annat pynt. Lycka till!
    Kram Therese

    SvaraRadera
  4. Vaken ser jag!
    En så´n tur med stegen. Jag skulle nog behålla den som den är.
    God natt och kram!

    SvaraRadera
  5. Snacka om tur!! Den är ju helt underbar och ser ut att passa perfekt där du ställt den! Måla inte är mitt tips, jättefin som den är.

    Önskar dig en finfin söndag!

    Kraaaaaaaaam aka

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!