fredag 25 januari 2013

Helgens planer..


Fredag och en härlig helg väntar. Jag planerar att börja med ett ev. två projekt. Vi har handlat in lite saker som behövs och på posten ligger ett roligt paket och väntar. Nu kan det hända att jag vaknar med huvudvärk vilket inte alls är ovanligt på lördagar inte för att jag druckit för mycket utan bara för att jag troligen slappnar av. Planerna är i alla fall att jag ska starta. Maken jobbar lite i helgen och då är det fritt fram att stöka runt i huset. Jag jobbar bäst ensam med  vissa av våra projekt. Detta är ett sådant.

Fast först är det mysfredag med familjen, en god middag och så soffan, brasan och självklart "På spåret" och så ev. Skavlan lite senare. En ganska så vanlig fredag helt enkelt. Vanliga dagar är rätt så bra dagar tycker jag.  Vanligen så är det städning också på agendan men jag gör det senare... på söndag kanske.
Fredagsmys! 





3 kommentarer:

  1. Ha en riktigt härlig fredagkväll, det låter som både trevliga kvälls- och helgplaner!
    Ha det fint!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj vilka spännande helgplaner du har:))) Det ser jag fram emot att följa:))) Här är det fredagsmys också,- ääääntligen helg och ledigt:)))

    Kraaaaaam aka

    SvaraRadera
  3. Roliga projekt är alltid kul att börja med, ska bli spännande att se vad du ska hitta på. Ha en härlig helg. Kramisar Tina

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!