onsdag 16 oktober 2013

SPA - Inspirerad.

Balkong/uteplats - Veberöd Idala

För ett tag sedan så blev jag hembjuden till en kollega innan afterwork, vi skulle bada lite tyckte hon i deras bubbel SPA. Första gången för mig,  jaaa .. skratta ni men jag badar ju oftast i min "kalla" pool hemma.  Nu hade jag nog inte kunnat drömma om hur ljuvligt det var, för det var verkligen jättehärligt och avslappnande. Vi satt nästan en timme och hann prata om ditt och datt. Pratade om livet och sånt som man inte hinner under dagarna på jobbet. Tyvärr hade jag ingen kamera med mig men den här bilden från Hemnet visar ungefär hur det var.  Om jag hade råd så skulle jag nog satsa på ett sånt här ställe någonstans. Hur trevligt som helst!

5 kommentarer:

  1. Åhh, jag håller med dig! Så underbart med ett eget litet spa hemma, en av mina drömmar också (men maken är svårflörtad när det gäller sånt)
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  2. Ja, Pia, det är verkligen HUR trevligt som helst! Nästa gång får du bada med mig i vårt SPA! =) Vill också prata om ditt och datt tillsammans med dig i badet :)
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  3. Själv nöjer jag mig med en varm dusch den här årstiden! Men det ser härligt ut!
    kram M.E

    SvaraRadera
  4. P som i Pia i poolen :) Vacker plats!!!

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  5. WOW! Så otroligt fint. Så hade jag också kunnat ha det :) Vår kalla pool är annars havet men det är kort säsong på den.

    Tack fina Pia! Visst är vallmo vackert. Visa gärna hur dina vallmobilder blir :)

    Ha en fin kväll <3 Jennie

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!