tisdag 15 oktober 2013

O som i Ost!


Ost är så gott, oemotståndligt gott tycker jag. Vi pratade lite på rasten i dag om fotbollsmatchen i kväll och vad man ska äta till för att förhöja stämningen, ja ni fattar va? Vissa tyckte popcorn, andra ville ha chips, en del öl en del inget alls men du Pia, sa en kollega till mig,  du vill väl ha ost du?
 
Klart jag vill!
Med lite druvor till, våra egna från växthuset...  så Mmmm det behövs inga kex alls egentligen. Ja det blir nog ost  till tv:n i kväll.
 
O som i Ost det blir mitt bidrag i dag på fotoutmaningen för rosa bandet.
HärHär  finns det länkar till fler bilder på O.

3 kommentarer:

  1. Ost är så gott! Ett fint O!
    kramen

    SvaraRadera
  2. Kikar in och ser hur fint du har det! Tack för kommentaren hos mig - jag blev så glad.

    SvaraRadera
  3. Ost är INGET för mig. På sin höjd kan jag ta lite mild Billinge på mackan. Om man inte pratar Mozzarella eller philadelphia förstås. Men de är ju ganska smaklösa men såååå goda!
    Kram Helén

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!